Heerlijk spelen

09-11-2011 23:08

Van de week toch nog heerlijk gewandeld. Helaas is de winter in nederland niet zoals ik had gehoopt, zo'n -2, windstil en een zonnetje...maar nee, het is +10, storm en regen. Niet het ideale hondenweer, al noemen de meeste dat wel zo. Ik heb mijn wandelschoenen aangetrokken (waar ik nu nog de modder tussen het profiel van mijn zool kan peuteren) de honden geriemd, fototoestel mee en hoppa, de wijde wereld in!

Ryo lekker los, want dat kan die! Kya lekker vast want die peert hem! Haha. Ik neem het risico liever niet als er auto's rijden. Bij het losloopveldje lekker laten ravotten. Andere hondeneigenaren riepen mij nog toe; leuk he! Maar voor mij te modderig! Terwijl ik op mijn knieen in de modder de beste foto probeerde te maken. Dit is het resultaat:

 

Eerst elkaar een beetje uitdagen, wie pakt wie?

Samen weer wandelen.

Dan slaat hij met zijn staart
en blaft alsof hij zeggen wil
dat hebben we weer geklaard .

Zo'n vriendschap is een wonder
een wonder om te beleven.
Als geen ander kan ik je begrijpen.

Zo'n vriendschap kan geen mens
geen mens kan zoiets geven.
Geen mens kan dat.

Een beetje weten hoe je hond denkt en doet
maakt je leven zoveel leuker
Het maakt een hoop leed weer goed.




Bron: Hier een leuk gedicht van een hond | Dier en natuur | Huisdieren