Welkom op onze website!

 

Waarom roedelleider? Wanneer je je verdiept in de oorsprong van onze huishond, dan zeg je automatisch wolven. Daar is het begin. Wanneer je begrijpt hoe een hond denkt vanuit de natuur en waarom dat is, wordt het zoveel makkelijker om je hond te begrijpen en hiermee een goede band op te bouwen met je trouwe gezinslid. Het is niet het doen maar het zijn van roedelleider. Op deze site vind je alles wat je nodig hebt om dit te bereiken inclusief mij als ondersteunende ROEDELLEIDER! Ik ben geen trainer, ik ben een opvoeder. Ik kom bij mensen thuis en laat zien hoe je een roedelleider kan worden, zien is geloven! Uw hond zal u dankbaar zijn!

Ben ik bij je langs geweest? Laat een berichtje achter in het gastenboek! Veel leesplezier!

 

 

 

 

 

 

 

Wil je ook meer kennis over hondenpsychologie? Klik hier

Informatie over de shiba inu? klik hier

Neem alstublieft ook even de tijd om naar de herplaatsers te kijken, wie weet hebben ze straks weer een warme mand.

 

Klik op de foto om onze honden te bekijken

Nieuws

26-02-2013 20:55
Djeno is een mooie imposante akita inu.. Het is dan ook een echte: Hij gaat graag zijn eigen weg en je moet als baas dan ook van goede huizen komen wil je zijn aandacht krijgen. Hierbij doet iets heel lekkers wonderen! Hij is afgestaan omdat hij vaak onenigheid had met zijn zusje in huis...
26-02-2013 20:52
  Deze mooie jongen Jejo werd geboren op 14/06/2005. Hij zoekt een nieuwe thuis omdat zijn huidige baasjes hem niet de aandacht kunnen geven die hij verdient… Volgende informatie kregen we van zijn huidige baasjes: Hij luistert erg goed binnen in huis, enkel buiten om te...
18-01-2013 14:13
Nina is weer terug voor herplaatsing. Kijk op de site voor meer info. www.shibarescue.nl   Deze schat van een dame is een Shiba…en daar is al veel mee gezegd. Wie het ras kent, weet waaraan hij/zij begint. Wie het ras niet kent, doet beter eerst eens wat opzoekwerk, en stelt vragen… veel...
18-01-2013 14:11
Milow is geplaatst!        
20-02-2012 15:01
Lees nu de nieuwe artikelen over het Corrigeren van je hond met foto's.